Informacja z pracy Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Luty 2021

Informacja z prac Rady Nadzorczej

W dniu 01.02.2021 odbyło się  posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli – Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych.

Rada zapoznała się ze sprawozdaniem komisji rewizyjnej dotyczącym analizy kosztów utrzymania monitoringu za 2020r. Omówiono kwestie związane z jego efektywnością i wpływem na poprawę bezpieczeństwa członków spółdzielni. Zaakceptowano plany jego rozbudowy i modernizacji.

Przyjęto sprawozdanie i wnioski komisji członkowsko-mieszkaniowej wynikające z analizy ilości przekazanych przez MOPS-y z Zawiercia i Ogrodzieńca dodatków mieszkaniowych i celowych członkom spółdzielni w 2020r.

Komisja techniczna przekazała informacje o podejmowanych działaniach  związanych z koniecznością wymiany pieców funkcjonujących na bazie paliw stałych, uzupełnioną przez Prezesa Zarządu.

Na wniosek Zarządu dokonano zmian w strukturze organizacyjnej  Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”oraz Regulaminie Organizacyjnym Spółdzielni.

Przyjęto w poczet członków spółdzielni  3  osoby.

Przyjęto  informacje Zarządu z działalności za miesiąc grudzień 2020 i styczeń 2021.

W związku z pismem lokatorów budynku przy ul. Orzeszkowej 5 w Ogrodzieńcu skierowanym do Rady Nadzorczej zalecono powołanie komisji której zadaniem będzie dokonanie oględzin i stosownych badań wraz z przedstawieniem wniosków.

 

Przewodniczący Rady Nadzorczej

                                                                                                                                                                 mgr. Adam Pałucha

Wstecz
Top