Informacja z pracy Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Marzec 2021

Informacja z prac Rady Nadzorczej

W dniu 01.03.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli – Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych.

Rada zapoznała się ze sprawozdaniem komisji rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli dokumentacji w ADM I . Zakres i sposób przechowywania dokumentacji zgodny z przepisami RODO. Komisja dokonała również w miesiącu lutym kontroli kasy - stan zgodny.

Przyjęto sprawozdanie i wnioski komisji członkowsko-mieszkaniowej wynikające z analizy procesu przekształceniowego prawa do lokalu w odrębną własność oraz praw do nieruchomości gruntowych z użytkowania wieczystego w prawo własności. Wnioski o dokonanie przekształcenia realizowane są na bieżąco zgodnie z terminem wpływu, po spełnieniu wszystkich warunków. /brak zadłużenia wobec spółdzielni/

Komisja techniczna przekazała informacje dot. kosztów i rzeczywistego zużycia wody za 2020. Przyjęto wniosek o bieżących działaniach zmniejszających występujące straty na wodzie i stałym monitoringu zużycia wody w zasobach spółdzielni, oraz zaakceptowano wstępne założenia wymiany instalacji wodno-grzewczej w budynkach na osiedlu Obrońców Poczty Gdańskiej.

Podjęto uchwały w sprawie nowych stawek czynszu i funduszu remontowego dla budynków przy ul. Daszyńskiego 8 i Przechodniej 17 od 01 lipca br.

Przyjęto w poczet członków spółdzielni 2 nowych członków.

Zapoznano się informacją Zarządu z działalności za miesiąc luty 2021.

 

                                                                                                             Przewodniczący Rady Nadzorczej

                                                                                                                         mgr. Adam Pałucha

Wstecz
Top