Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - czerwie, lipiec, sierpień 2021

Informacja z prac Rady Nadzorczej

W dniu 07.06. 2021 odbyło się  pierwsze posiedzenie Rady Nadzorczej kadencji 2021-2024,  które otworzyła Prezes Zarządu Edyta Kufel. Rada dokonała wyboru ze swojego składu przewodniczącego, zastępcę przewodniczącego oraz sekretarza. Powołano trzy komisje stałe, ustalając ich skład i prezydium. Rada Przyjęła informacje Zarządu z działalności Spółdzielni w miesiącu maju br. Przewodniczący Rady podziękował wszystkim pracownikom Spółdzielni za sprawne przeprowadzenie w dniach 25-27.05.2021 głosowania na piśmie nad Uchwałami Walnego Zgromadzenia Członków Naszej Spółdzielni.

W dniu 05.07.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej na którym przyjęto uchwały dot. zatwierdzenia planów pracy Rady i poszczególnych komisji na II półrocze 2021. Przyjęto informacje Zarządu o działalności Spółdzielni w miesiącu czerwcu br.

W dniu 02.08.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła Prezes Zarządu. Przyjęto sprawozdanie i wnioski komisji członkowsko-mieszkaniowej dot. analizy realizacji przez Zarząd wniosków, skarg, zażaleń i postulatów zgłaszanych przez członków Spółdzielni. W zakresie objętym analizą nie stwierdzono nieprawidłowości

Przyjęto sprawozdanie i wnioski komisji rewizyjnej dot. analizy wydatków na usługi obce realizowane w I półroczu 2021. Wydatki były zasadne i kształtowały się na poziomie roku poprzedniego.

Rada zapoznała się z ustaleniami komisji technicznej  w sprawie kontroli placów zabaw.

Rada podjęła uchwały w sprawie przyjęcia do Spółdzielni nowych członków. Zapoznała się z informacją Zarządu z działalności w miesiącu lipcu br.

 

 

                                                                               Przewodniczący Rady Nadzorczej

                                                                                           mgr. Adam Pałucha

Wstecz
Top