Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Wrzesień 2021

Informacja z prac Rady Nadzorczej

W dniu 06.09.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła  Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych

Rada Nadzorcza przyjęła informacjękomisji rewizyjnej dot. wykorzystania funduszu płac w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” i zaakceptowała przedstawione wnioski. Rada uznała za poprawne i uzasadnione wykorzystywanie funduszu płac.

Rada przyjęła sprawozdanie komisji członkowsko-mieszkaniowej dot. analizy zadłużeń czynszowych lokalach mieszkalnych. Rada wnioskowała o stały nadzór nad tym problemem i zobowiązała Zarząd do podejmowania aktywnych działań wobec dłużników.

Rada przyjęła informację komisji technicznej dot. zaawansowania przeglądów rocznych i 5-cio letnich.

Przyjęto i zatwierdzono nowe stawki dla centralnego ogrzewania na sezon grzewczy 2021/2022.

W poczet członków spółdzielni przyjęto 4  osoby.

Przyjęto informacje Zarządu z działalności za sierpień  i planowane działania w miesiącu wrześniu br. Oraz zapoznano się z informacją dot. stanu przygotowań do sezonu zimowego.

 

 

                                                                                        Przewodniczący Rady Nadzorczej

                                                                                                   mgr. Adam Pałucha

 

Wstecz
Top