Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Grudzień 2021

Informacja z prac Rady Nadzorczej

W dniu 06.12.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych

Rada Nadzorcza przyjęła informację komisji rewizyjnej dot. analizy kosztów działalności kulturalno-oświatowej za 2021 - bez uwag - i planu na 2022r. Rada przyjęła sprawozdanie komisji członkowsko-mieszkaniowej z analizy stawek opłat za lokale mieszkalne, użytkowe i garaże. Zwrócono uwagę na znaczną dysproporcję stawek za wynajem garaży w stosunku do cen rynkowych i zalecono stopniowe ich wyrównywanie.

Rada zapoznała się z informacją z przeprowadzonej pełnej lustracji Spółdzielni za lata 2018-2020. Ocena działalności jest pozytywna.

Zatwierdzono plan działalności finansowo-gospodarczej, plan remontów i plan działalności kulturalno-oświatowej na 2022r. Zatwierdzono plany pracy Rady Nadzorczej i komisji na I półrocze 2022r.

Zatwierdzono nowe stawki opłat za centralne ogrzewanie obowiązujące od 01.01.2022r. na skutek podwyższenia cen za dostawę i zużycie energii cieplnej wprowadzonej przez TAURON CIEPŁO Sp. Z o.o. z dniem 06.11.2021r.

W poczet członków Spółdzielni przyjęto 4 osoby.

Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności za listopad i planowanymi działaniami w miesiącu grudniu br. Zaakceptowano działania spowodowane pismem Mirosława T. z ul. Hożej 18.

 

Przewodniczący Rady Nadzorczej

                                                                                                                                                                                                   mgr. Adam Pałucha

 

Wstecz
Top