Dodano: 2021-01-18
Informacja z prac Rady Nadzorczej
W dniu 04.01.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych.
Przewodniczący Rady Nadzorczej dokonał podsumowania działalności Rady w 2020r. podkreślając merytoryczność i zaangażowanie jej członków na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”. Rada przyjęła przedstawione sprawozdanie.
Zatwierdzono nowe stawki opłat za bezumowne używanie lokalu dla osób, które zostały pozbawione tytułu prawnego do lokalu użytkowego.
Przyjęto w poczet członków spółdzielni 3 osoby.
Przyjęto informacje Dyrektora ds. technicznych dot. zaopatrzenia mieszkańców osiedla przy ul. Ob. Poczty Gdańskiej w ciepłą wodę oraz stanu zabezpieczenia przed spodziewanym pogorszeniem się pogody.
Poruszane także były sprawy dewastacji elewacji zewnętrznych budynków, palenia tytoniu w klatkach schodowych, dokarmiania dzikich gołębi i psich odchodów.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
mgr. Adam Pałucha
Wstecz