Dodano: 2021-02-15
Informacja z prac Rady Nadzorczej
W dniu 01.02.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli – Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych.
Rada zapoznała się ze sprawozdaniem komisji rewizyjnej dotyczącym analizy kosztów utrzymania monitoringu za 2020r. Omówiono kwestie związane z jego efektywnością i wpływem na poprawę bezpieczeństwa członków spółdzielni. Zaakceptowano plany jego rozbudowy i modernizacji.
Przyjęto sprawozdanie i wnioski komisji członkowsko-mieszkaniowej wynikające z analizy ilości przekazanych przez MOPS-y z Zawiercia i Ogrodzieńca dodatków mieszkaniowych i celowych członkom spółdzielni w 2020r.
Komisja techniczna przekazała informacje o podejmowanych działaniach związanych z koniecznością wymiany pieców funkcjonujących na bazie paliw stałych, uzupełnioną przez Prezesa Zarządu.
Na wniosek Zarządu dokonano zmian w strukturze organizacyjnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”oraz Regulaminie Organizacyjnym Spółdzielni.
Przyjęto w poczet członków spółdzielni 3 osoby.
Przyjęto informacje Zarządu z działalności za miesiąc grudzień 2020 i styczeń 2021.
W związku z pismem lokatorów budynku przy ul. Orzeszkowej 5 w Ogrodzieńcu skierowanym do Rady Nadzorczej zalecono powołanie komisji której zadaniem będzie dokonanie oględzin i stosownych badań wraz z przedstawieniem wniosków.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
mgr. Adam Pałucha
Wstecz