Dodano: 2021-09-10
Informacja z prac Rady Nadzorczej
W dniu 06.09.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych
Rada Nadzorcza przyjęła informacjękomisji rewizyjnej dot. wykorzystania funduszu płac w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” i zaakceptowała przedstawione wnioski. Rada uznała za poprawne i uzasadnione wykorzystywanie funduszu płac.
Rada przyjęła sprawozdanie komisji członkowsko-mieszkaniowej dot. analizy zadłużeń czynszowych lokalach mieszkalnych. Rada wnioskowała o stały nadzór nad tym problemem i zobowiązała Zarząd do podejmowania aktywnych działań wobec dłużników.
Rada przyjęła informację komisji technicznej dot. zaawansowania przeglądów rocznych i 5-cio letnich.
Przyjęto i zatwierdzono nowe stawki dla centralnego ogrzewania na sezon grzewczy 2021/2022.
W poczet członków spółdzielni przyjęto 4 osoby.
Przyjęto informacje Zarządu z działalności za sierpień i planowane działania w miesiącu wrześniu br. Oraz zapoznano się z informacją dot. stanu przygotowań do sezonu zimowego.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
mgr. Adam Pałucha
Wstecz