Dodano: 2021-10-08
Informacja z prac Rady Nadzorczej
W dniu 04.10.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych.
Rada zapoznała się ze sprawozdaniami poszczególnych komisji z wizytacji osiedli przeprowadzonych w miesiącu wrześniu i zaakceptowała przedstawione wnioski. Szczególną uwagę zwrócono na czas załatwiania zgłoszeń lokatorów i jakość wykonywanych usług na rzecz Spółdzielni przez firmy zewnętrzne.
Szczegółowo zapoznano się z przedstawioną informacją dot. sytuacji ekonomicznej od stycznia do czerwca br. oraz informacją dotyczącą planowanych podwyżek kosztów niezależnych od Spółdzielni w 2022r, a w szczególności wzrostu cen energii elektrycznej, materiałów, wody i kanalizacji, śmieci, centralnego ogrzewania, usług.
W celu zachowania płynności finansowej i zabezpieczenia kosztów Rada podjęła uchwały
o podwyższeniu stawek opłaty eksploatacyjnej od 01.02.2022r.
W poczet członków spółdzielni przyjęto 5 osób.
Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności w miesiącu wrześniu i planowanymi działaniami w miesiącu październiku br.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
mgr. Adam Pałucha
Wstecz