Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Październik 2021

Informacja z prac Rady Nadzorczej

W dniu 04.10.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych.

Rada zapoznała się ze sprawozdaniami poszczególnych komisji z wizytacji osiedli przeprowadzonych w miesiącu wrześniu i zaakceptowała przedstawione wnioski. Szczególną uwagę zwrócono na czas załatwiania zgłoszeń lokatorów i jakość wykonywanych usług na rzecz Spółdzielni przez firmy zewnętrzne.

Szczegółowo zapoznano się z przedstawioną informacją dot. sytuacji ekonomicznej od stycznia do czerwca br. oraz informacją dotyczącą planowanych podwyżek kosztów niezależnych od Spółdzielni w 2022r, a w szczególności wzrostu cen energii elektrycznej, materiałów, wody i kanalizacji, śmieci, centralnego ogrzewania, usług.

W celu zachowania płynności finansowej i zabezpieczenia kosztów Rada podjęła uchwały
o podwyższeniu stawek opłaty eksploatacyjnej od 01.02.2022r.

W poczet członków spółdzielni przyjęto 5 osób.

Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności w miesiącu wrześniu i planowanymi działaniami w miesiącu październiku br.

                                                                                              Przewodniczący Rady Nadzorczej

                                                                                                         mgr. Adam Pałucha

 

Wstecz
Top