Dodano: 2022-11-14
Sprawozdania z posiedzenia Rady Nadzorczej
W dniu 10.10.2022r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa, Dyrektor ds. technicznych .
Rada przyjęła sprawozdanie komisji rewizyjnej dot. realizacji wniosków wynikających z kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” w 2021r. Kontrole nie wykazały żadnych nieprawidłowości w działalności spółdzielni. Przyjęto sprawozdanie komisji członkowsko-mieszkaniowej z dokonanej analizy prowadzonej gospodarki mieszkaniowej / lokale mieszkalne, garaże/. Rada przyjęła sprawozdanie dot. realizacji zaleceń pokontrolnych / kominiarskich, gazowniczych, elektrycznych, budowlanych, pożarowych/. Wszystkie zalecenia były na bieżąco realizowane przez Spółdzielnię, a zalecenia indywidualne przesyłano listem poleconym do zainteresowanych członków Sółdzielni. Rada zapoznała się z informacją Zarządu o planowanych podwyżkach niezależnych od Spółdzielni od miesiąca listopada i lutego 2023r. Podjęto uchwały w sprawie stawek centralnego ogrzewania z tytułu podatku od nieruchomości, opłat za użytkowanie lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, garaży, dodatkowych piwnic. Dokonano w drodze uchwał zmian w „Regulaminie udzielania zamówień i przeprowadzania przetargów na roboty budowlane, dostawy i usługi w S.M.”Hutnik”, oraz w „Regulaminie ustalania wysokości opłat od czynności prawnych i faktycznych oraz w związku z wydawaniem dokumentów dla potrzeb członków i innych osób w S.M. „Hutnik”. Przyjęto w poczet członków Spółdzielni 1 osobę.
Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności w miesiącu wrześniu 2022r.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
mgr Adam Pałucha
Wstecz