Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Listopad 2022

Sprawozdania z posiedzenia Rady Nadzorczej

W dniu 07.11.2022r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa, Dyrektor ds. technicznych .

Rada przyjęła sprawozdanie wraz wnioskami komisji rewizyjnej z kontroli dot. zasadności umorzenia odsetek zadłużonym członkom Spółdzielni w 2021r. Komisja uznała że umorzenia były zasadne a ich skala jest minimalna / 2 przypadki/. Przyjęto sprawozdanie komisji członkowsko-mieszkaniowej z dokonanej analizy realizacji wniosków, postulatów, zażaleń członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” w I półroczu 2022r.Rada przyjęła sprawozdanie komisji technicznej dot. estetyki budynków i ich otoczenia w zasobach S.M. „Hutnik”.Przyjęto informację Zarządu o sytuacji ekonomicznej za III kwartał br. z której wynika, że wpływy pokrywają ponoszone koszty. Podjęto uchwałę w sprawie opłaty za podgrzanie ciepłej wody użytkowej w lokalach przy ul. Polskiej 14. Uchylono uchwałę w sprawie regulaminu dot. funduszu udziałowego w S.M. „Hutnik” i przyjęto „Regulamin gospodarki finansowej S.M. Hutnik” w Zawierciu. Przyjęto w poczet członków Spółdzielni 4 osoby.

Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności w miesiącu październiku 2022r.
 

Przewodniczący Rady Nadzorczej

mgr Adam Pałucha

 

Wstecz
Top