Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Grudzień 2022

Sprawozdania z posiedzenia Rady Nadzorczej

W dniu 08.12.2022r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa, Dyrektor ds. technicznych.

Rada przyjęła sprawozdanie wraz wnioskami komisji rewizyjnej z analizy kosztów działalności kulturalno-oświatowej w 2022r.- bez uwag. Komisja zaakceptowała plan działalności na 2023r. Przyjęto sprawozdanie wraz z wnioskami komisji członkowsko-mieszkaniowej z dokonanej analizy skuteczności podejmowanych działań windykacyjnych prowadzonych w 2021 i I półroczu 2022r., które oceniono pozytywnie. Przyjęto sprawozdanie komisji technicznej z przeprowadzonej kontroli wieżowców pod względem przestrzegania bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Sformułowano stosowne wnioski.

Zatwierdzono plan działalności finansowo-gospodarczej, remontów i działalności kulturalno-oświatowej na 2023r. oraz plany pracy Rady Nadzorczej i poszczególnych komisji na I półrocze 2023 r. Dokonano zmiany w „Regulaminie Porządku Domowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”. Ustalono i zatwierdzono nowe stawki opłat za centralne ogrzewanie obowiązujące od 01.01.2023r. Przyjęto w poczet członków Spółdzielni 1 osobę.

Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności w miesiącu listopadzie 2022r.

 

Przewodniczący Rady Nadzorczej

mgr Adam Pałucha

Wstecz
Top