Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Luty 2023

Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej

W dniu 09.02.2023r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa, Dyrektor ds. technicznych.

Rada przyjęła sprawozdanie wraz wnioskami komisji rewizyjnej z kontroli rejestru uchwał podjętych przez Radę Nadzorczą SM „ HUTNIK” w Zawierciu w 2022 r. Rada Nadzorcza w okresie w 2022 r. odbyła 21 posiedzeń i podjęła 109 uchwał. Prowadzona dokumentacja przechowywana jest prawidłowo.

Przyjęto sprawozdanie wraz z wnioskami komisji członkowsko-mieszkaniowej z dokonanej analizy przeprowadzonych eksmisji i licytacji wykonanych w 2022r. Łącznie Spółdzielnia w wyniku orzeczeń sądowych odzyskała w 2022 r. - 3 lokale, które zostały zadysponowane dla nowych lokatorów. W pozostałych 20 orzeczeniach eksmisyjnych użytkownicy tych lokali spłacili zadłużenie bądź przystąpili do jego spłaty.

W 2022r prowadzono 13 postępowań o przymusową sprzedaż lokalu wobec lokatorów posiadających spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu lub odrębną własność.  Złożono 7 wniosków o egzekucję z nieruchomości. Zbyto 4 lokale w drodze licytacji. W wyniku podjętych działań odzyskano 82.782 zł przy poniesionych kosztach wynoszących 11.742zł. Koszty sądowe i egzekucyjne oraz zasądzone należności są ściągane z dłużników.

Przyjęto sprawozdanie komisji technicznej z przeprowadzonej kontroli przeglądów technicznych rocznych i 5-letnich w administracji nr 3 oraz realizacji zgłoszeń lokatorów w okresie od 19.12.22 do 19.01.2023. Komisja nie stwierdziła nieprawidłowości w podejmowanych działaniach.

Podjęto uchwałę w sprawie przyjęcia 1 osoby w poczet członków Spółdzielni.

Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności w styczniu 2023r.

 

Przewodniczący RN SM „Hutnik”

mgr Adam Pałucha

Wstecz
Top