Dodano: 2023-07-31
Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej
W dniu 05.06.2023r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa, Dyrektor ds. technicznych Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”.
Rada Nadzorcza zapoznała się z informacją dotyczącą sytuacji ekonomicznej S.M. „Hutnik” za I kwartał br. Analizując przedstawione dane stwierdzono szczególnie wysoki wzrost kosztów niezależnych od spółdzielni związanych z centralnym ogrzewaniem i wywozem śmieci.
Podjęto uchwały w sprawie nowych stawek opłat dla lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, dodatkowych piwnic w zasobach SM „HUTNIK” w Zawierciu obowiązujących od 1 października br.
Zatwierdzono plany pracy Rady Nadzorczej i poszczególnych komisji na II półrocze 2023r.
Przyjęto w poczet członków Spółdzielni 4 osoby.
Zapoznano się z informację Zarządu z działalności za miesiąc maj 2023r.
Przewodniczący R.N. SM „Hutnik”
mgr. Adam Pałucha
Wstecz