Dodano: 2024-01-11
Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej
W dniach 04 i 15.12.2023r odbyły się posiedzenia Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa, Dyrektor ds. technicznych Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”.
Rada Nadzorcza przyjęła sprawozdanie komisji rewizyjnej dot. analizy kosztów wybranej imprezy kulturalno-oświatowej w 2023r. Dokonano szczegółowego sprawdzenia kosztów festynu zorganizowanego z okazji Dnia Dziecka. Komisja nie wniosła uwag co do organizacji spotkania i poniesionych wydatków. Przyjęto sprawozdanie komisji członkowsko-mieszkaniowej dot. analizy efektów i kosztów windykacji SM „HUTNIK” w Zawierciu za I półrocze 2023r. wraz z wnioskami. Komisja wysoko oceniła kompetencje i skuteczność działań służb działu prawno-organizacyjnego i pionu windykacyjnego.
Przyjęto sprawozdanie komisji technicznej dot. analizy wpływu termomodernizacji budynków mieszkalnych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” w Zawierciu na koszty ich ogrzewania wraz z wnioskami.Stwierdzono, że najniższy spadek zużycia energii wystąpił na budynku Cmentarna 3 o 4,48% , najwyższy na budynku Paderewskiego 25 B o 26,92%. Średnia spadku zużycia energii na budynkach wyniosła 15,56 %.
Zatwierdzono plan działalności finansowo-gospodarczej, plan działalności kulturalno – oświatowej, plan remontów zasobów S.M. „Hutnik” w Zawierciu na 2024r.
Zatwierdzono nowe stawki dla lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży.
Dokonano zmiany w Regulaminie Wynagradzania członków Zarządu S.M.”Hutnik” w Zawierciu.
Zatwierdzono plan pracy Rady Nadzorczej Spółdzielni oraz plany poszczególnych komisji na I półrocze 2024r.
Przyjęto 5 osób w poczet członków Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” w Zawierciu.
Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności za miesiąc listopad 2023r.
Przewodniczący R.N. SM „Hutnik”
mgr. Adam Pałucha
Wstecz