Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Styczeń, Luty 2024

Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej

W dniach 05.01 i 05.02.2024r odbyły się posiedzenia Rady Nadzorczej, w których uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa, Dyrektor ds. technicznych Spółdzielni Mieszkaniowej  „Hutnik”.

Rada Nadzorcza przyjęła sprawozdanie komisji rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli rejestru uchwał podjętych przez Radę Nadzorczą w 2023r. i sposobu ich zabezpieczenia i przechowywania. Nie stwierdzono nieprawidłowości. Przyjęto sprawozdanie komisji członkowsko-mieszkaniowej dot. eksmisji i licytacji wykonanych w latach 2021-2023 wraz z wnioskami. Z tytułu licytacji odzyskano 182.398,63 zł. Poniesiono koszty związane ze wszczęciem tych postępowań w kwocie 11.541,82 zł. W wyniku eksmisji odzyskano 8 lokali i koszty w kwocie 13.572,73zł. Wysoko oceniono pracę i kompetencje osób zajmujących się tym zagadnieniem. Przyjęto sprawozdanie wraz z wnioskami komisji technicznej dot. prac remontowych na osiedlu OPG w zakresie wymiany armatury wodnej i kanalizacyjnej. Zapoznano się z informacją dot. przyczyn braku ciepłej wody na osiedlu OPG. Zapoznano się z wstępną informacją ekonomiczną SM „Hutnik” za 2023r. z której wynika, że płynność finansowa jest zachowana. Dokonano zmiany w Regulaminie udzielania zamówień i przeprowadzania przetargów na roboty budowlane, dostawy i usługi.

Przyjęto 2 osoby w poczet członków Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” w Zawierciu.

Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności  za miesiąc grudzień 2023 i styczeń 2024.

 

                                                                                                                                  Przewodniczący R.N. SM „Hutnik”

                                                                                                                                               mgr. Adam Pałucha

 

Wstecz
Top