Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Marzec 2024

Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej

W dniu 08.03.2024r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa, Dyrektor ds. technicznych Spółdzielni Mieszkaniowej  „Hutnik”.

Rada przyjęła sprawozdanie  Komisji rewizyjnej z analizy wykorzystania funduszu płac S.M. „HUTNIK” w Zawierciu w 2023r. z której wynika, że w Spółdzielni  zatrudnionych było 35 osób w tym 34 osoby na pełnym etacie oraz jedna osoba na pół etatu. W porównaniu z rokiem poprzednim zmniejszyła się ilość zatrudnionych pracowników o jedną osobę. Komisja nie wnosi uwag i stwierdza, iż koszty poniesione przez Spółdzielnię  z tytułu zatrudnienia są w pełni uzasadnione. Przyjęto sprawozdanie wraz z wnioskami Komisji członkowsko-mieszkaniowej dot. analizy przekazanych przez MOPS-y Zawiercie i Ogrodzieniec dodatków mieszkaniowych i celowych w latach 2021-2023 dla członków Spółdzielni. Przyjęto sprawozdanie Komisji technicznej dot. strat zużycia wody w latach 2022 i 2023 z której wynika, że straty te  na koniec 2023r. wyniosły 11269m3 i były wyższe w porównaniu do 2022r o 5925m3.  Zawnioskowano o przeprowadzenie przeglądów budynków gdzie straty wyniosły powyżej 300m3.

Przyjęto 6 osób w poczet członków Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” w Zawierciu.

Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności  za miesiąc luty 2024r.

 

                                                                                            Przewodniczący R.N. SM „Hutnik”

                                                                                                         mgr. Adam Pałucha

 

Wstecz
Top