Dodano: 2024-04-12
Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej
W dniu 08.04.2024r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu i Główna Księgowa Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”.
Rada przyjęła sprawozdanie komisji rewizyjnej z analizy wykorzystania funduszu remontowego SM „Hutnik” za 2023r. z której wynika, że poniesione koszty z funduszu remontowego wyniosły 4 216 825 zł i były wyższe od naliczeń o 189.374 zł. Kwota ta została w całości pokryta ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i nadwyżki bilansowej z roku 2022r. przeznaczonej na scentralizowany fundusz remontowy. Wykonywane prace remontowe wynikały z przyjętego planu i bieżących potrzeb. Przyjęto sprawozdanie wraz z wnioskami komisji członkowsko-mieszkaniowej dot. analizy efektów i kosztów działań windykacyjnych w latach 2021-2023 z której wynika, że w wymienionym okresie czasu wyegzekwowano od dłużników kwotę 3 615 748 zł. Koszty działań windykacyjnych wyniosły łącznie 569 802 zł. Procentowy udział stanu zadłużenia w opłatach za użytkowanie lokali mieszkalnych w rocznym wymiarze opłat zmniejszył się z 25,09% w roku 2017 do 11,79% w 2023r. Przyjęto sprawozdanie komisji technicznej z przygotowania placów zabaw do sezonu letniego. Zalecono usunięcie stwierdzonych usterek.
Zapoznano się z informacją Zarządu dot. zwołania Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni „Hutnik” wraz z harmonogramem czynności z nim związanych.
Przyjęto 5 osób w poczet członków Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” w Zawierciu.
Zaakceptowano projekt sprawozdania z działalności Rady za 2023r.
Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności za miesiąc marzec 2024r.
Przewodniczący R.N. SM „Hutnik”
mgr. Adam Pałucha
Wstecz