Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Kwiecień 2024

Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej

W dniu 08.04.2024r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu i Główna Księgowa Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”.

Rada przyjęła sprawozdanie komisji rewizyjnej z analizy wykorzystania funduszu remontowego SM „Hutnik” za 2023r. z której wynika, że poniesione koszty z funduszu remontowego wyniosły 4 216 825 zł i były wyższe od naliczeń o 189.374 zł. Kwota ta została w całości pokryta ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i nadwyżki bilansowej z roku 2022r. przeznaczonej na scentralizowany fundusz remontowy. Wykonywane prace remontowe wynikały z przyjętego planu i bieżących potrzeb. Przyjęto sprawozdanie wraz z wnioskami komisji członkowsko-mieszkaniowej dot. analizy efektów i kosztów działań windykacyjnych w latach 2021-2023 z której wynika, że w wymienionym okresie czasu wyegzekwowano od dłużników kwotę 3 615 748 zł. Koszty działań windykacyjnych wyniosły łącznie 569 802 zł. Procentowy udział stanu zadłużenia w opłatach za użytkowanie lokali mieszkalnych w rocznym wymiarze opłat zmniejszył się z 25,09% w roku 2017 do 11,79% w 2023r. Przyjęto sprawozdanie komisji technicznej z przygotowania placów zabaw do sezonu letniego. Zalecono usunięcie stwierdzonych usterek.

Zapoznano się z informacją Zarządu dot. zwołania Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni „Hutnik”  wraz z harmonogramem czynności z nim związanych.

Przyjęto 5 osób w poczet członków Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” w Zawierciu.

Zaakceptowano projekt sprawozdania z działalności Rady za 2023r.

Zapoznano się z informacją Zarządu z działalności  za miesiąc marzec 2024r.

 

                                                                                            Przewodniczący R.N. SM „Hutnik”

                                                                                                         mgr. Adam Pałucha

 

Wstecz
Top