Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”

Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”

 

W dniu 5 listopada 2024 r. odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej, w którym uczestniczyli: Prezes Zarządu, Główna Księgowa oraz Dyrektor ds. technicznych Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”.

 

Rada Nadzorcza w obecnym 7 osobowym składzie:

 

  1. Przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia w dniu 1 października 2024 r.,  
  2. Zapoznała się z protokołem Komisji Technicznej na temat kontroli administracji nr 1 SM Hutnik, mieszczącej się w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 51. Komisja techniczna           po zapoznaniu się ze szczegółowymi informacjami udzielonymi przez Kierownika Administracji Nr 1, dokonała kontroli losowo wybranych książek obiektów oraz rejestrów zgłoszeń i uwag, kierowanych do administracji. Komisja techniczna nie stwierdziła zastrzeżeń do powyższych dokumentów.
  3. Przyjęła protokół Komisji Członkowsko – Mieszkaniowej  na temat Analizy i oceny ofert przetargowych dla lokali, organizowanych przez SM Hutnik w III i IV kwartale 2024r. Komisja stwierdziła, że wartości lokali oferowanych do sprzedaży przez SM Hutnik dostosowane są do struktury rynku  w zakresie ceny przetargowej w skali województwa jak i lokalnej. Przygotowanie do przetargów jest przejrzyste                       i proceduralne, a czynności przetargowe nie są zlecane do przeprowadzenia innym podmiotom zewnętrznym. Cały proces przetargowy jest transparentny, a przedstawiciel RN jest do w/w procesu dopuszczany.
  4. Zapoznała się z informacją Prezes SM Hutnik dotyczącą sytuacji ekonomicznej spółdzielni w miesiącach styczeń - wrzesień 2024r., realnymi kosztami eksploatacyjnymi zależnymi i niezależnymi od spółdzielni oraz realnymi wpływami od lokatorów.
  5. Uchwaliła dokonanie zmiany Struktury Organizacyjnej SM Hutnik, polegającej na likwidacji stanowiska Koordynatora ds. finansowych, co potwierdziło sukcesywne zmniejszanie liczby stanowisk pracy w strukturach SM Hutnik.    
  6. Zapoznała się z informacją Zarządu SM „Hutnik” z bieżącej działalności Spółdzielni           w październiku 2024 r., w którym odbyło się 5 posiedzeń Zarządu. Na posiedzeniach  poruszane były zagadnienia związane z bieżącą działalnością Spółdzielni, sprawy mieszkaniowe, windykacja zadłużeń i inne tematy. Zapoznano się z protokołem pełnej lustracji przeprowadzanej za okres 2021 – 2023 r. przez Związek Rewizyjny we Wrocławiu. Lustracją objęto całokształt działalności spółdzielni pod względem legalności, rzetelności i gospodarności. Protokół z lustracji ustawowej nie zawiera wniosków i zaleceń dotyczących działalności Spółdzielni. Zarząd poinformował, że              2 października spółdzielnia rozpoczęła sezon grzewczy 2024/2025. Ponadto 16 października odbyło się spotkanie Komisji Spółdzielni z przedstawicielami mieszkańców budynków przy ul. Okólnej. Biuro obsługi klienta w SM Hutnik w październiku
    odwiedziło 247 członków i interesantów.
  7.  Pozytywnie oceniła informację Zarządu SM o podejmowanych działaniach w zakresie odzyskiwania zaległych należności. Spółdzielnia w wyniku działań windykacyjnych,      we wrześniu 2024 r.  odzyskała kwotę w wysokości 98 814,25 zł.
  8. W odpowiedzi na złożone deklaracje przystąpienia do Spółdzielni, Rada Nadzorcza uchwaliła przyjęcie 2  osób w poczet nowych członków SM „Hutnik”.

 

 

                                                                       Przewodniczący Rady Nadzorczej

                                                            Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” w Zawierciu

                                                                               Joanna Czechowska

Wstecz
Top