Sprawozdanie z posiedzenia Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”
Dodano: 2025-01-07
W dniu 7 stycznia 2025 r. odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej, w którym uczestniczyli: Prezes Zarządu, Główna Księgowa oraz Dyrektor ds. technicznych Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”.
Rada Nadzorcza w obecnym 7 osobowym składzie:
- Przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia w dniu 18 grudnia 2024 r.,
- Zapoznała się ze szczegółami planowanych zmian Struktury Organizacyjnej Spółdzielni Mieszkaniowej Hutnik, polegającej na utworzeniu stanowiska Inspektora Ochrony Danych i powierzeniu tych zadań zatrudnianemu już w SM Hutnik pracownikowi w zamian za zlecenie ich firmie zewnętrznej. Rada Nadzorcza pozytywnie oceniła wprowadzone w ramach oszczędności zmiany i uchwaliła dokonanie w/w zmian w Strukturze Organizacyjnej Spółdzielni Hutnik.
- W odpowiedzi na złożone deklaracje przystąpienia do Spółdzielni, Rada Nadzorcza uchwaliła przyjęcie 3 osób w poczet nowych członków SM „Hutnik”.
- Zapoznała się ze złożonym przez mieszkańca bloku przy ul. Paderewskiego odwołaniem od decyzji Spółdzielni w sprawie demontażu urządzenia klimatycznego. Decyzja ta była wynikiem braku wszystkich wymaganych prawem zgód. Zapoznano się z pełną dokumentacją w przedmiotowej sprawie, jak również ze skargami mieszkańców tego bloku i wyrażanym brakiem ich zgody na montaż w tym miejscu urządzeń klimatycznych. Rada Nadzorcza, pozytywnie opiniując sam montaż urządzeń klimatycznych w blokach zgodnie z wymogami formalno prawnymi, wyraziła swoje stanowisko dotyczące znalezienia kompromisu w sprawie i ewentualne wskazanie innych możliwości, bądź lokalizacji usytuowania tego urządzenia, zgodnie z zasadami prawa.
- Zapoznała się z informacją Zarządu SM „Hutnik” z bieżącej działalności Spółdzielni w grudniu 2024 r., w którym odbyły się 4 posiedzenia Zarządu. Na posiedzeniach poruszane były zagadnienia związane z bieżącą działalnością Spółdzielni, sprawy członkowsko - mieszkaniowe, windykacja zadłużeń i inne bieżące tematy. Zapoznano się z przedstawionymi przez Zarząd projektami planu finansowo – gospodarczego, planu remontów oraz planu działalności kulturalno – oświatowej Spółdzielni na 2025 rok. Pozytywnie przyjęto informacje o modernizacji strony internetowej oraz uruchomieniu Facebooka Spółdzielni w styczniu 2025 r.
- W grudniu 2024 r. spółdzielnia przeprowadziła weryfikację lokali, będących w zasobach spółdzielni. Na dzień kontroli SM Hutnik dysponuje 10 wolnymi lokalami mieszkalnymi, 10 wolnymi lokalami użytkowymi oraz 16 piwnicami. Rada Nadzorcza przyjęła informacje o podejmowanych przez Spółdzielnię czynnościach i procedurach odnośnie zintensyfikowania procesu zagospodarowania wszystkich lokali spółdzielni.
- Ponadto Rada Nadzorcza zapoznała się ze zgłaszanymi w grudniu 2024 r. uwagami i wnioskami mieszkańców budynków SM Hutnik, dotyczącymi zalania, poprawności działania instalacji CO czy dostępności podjazdów dla wózków inwalidzkich i miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych. Wnioski są realizowane na bieżąco przez Dział Techniczny SM Hutnik.
- Dnia 5 grudnia 2024 r. zorganizowano zabawę „Mikołajkową” dla najmłodszych dzieci zamieszkujących w zasobach Spółdzielni. Biuro obsługi klienta SM Hutnik w grudniu 2024 r. odwiedziło 188 interesantów. Spółdzielnia w wyniku działań windykacyjnych, w 2024 r. odzyskała kwotę w wysokości 1 274 443,12 zł.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” w Zawierciu Joanna Czechowska
Wstecz