-
Informacja z pracy Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Marzec 2020
Dodano: 2020-05-20
W dniu 02.03.2020 r. odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych. Przyjęto sprawozdanie i wnioski komisji rewizyjnej dot. kontroli wykorzystania funduszu płac w S.M. „Hutnik” w 2019 r. Analiza materiałów nie wykazała
zobacz więcej -
Informacja z pracy Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Luty 2020
Dodano: 2020-02-06
W dniu 03.02.2020r. odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej, w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych. Przyjęto sprawozdanie i wnioski komisji członkowsko-mieszkaniowej, której tematem była: analiza efektów i kosztów eksmisji wykonanych w latach 2017-2019.
zobacz więcej -
Informacja z pracy Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Styczeń 2020
Dodano: 2020-01-20
W dniu 07.01.2020 r. odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyli Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych. Zgodnie z przyjętym porządkiem posiedzenia dokonano zmiany w strukturze organizacyjnej Spółdzielni Mieszkaniowej
zobacz więcej -
Informacja z pracy Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Grudzień 2019
Dodano: 2019-12-05
W dniu 02.12.2019 r. odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej, w którym uczestniczyli Prezes Zarząd, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych. Zgodnie z przyjętym porządkiem posiedzenia zatwierdzono sprawozdanie i wnioski komisji członkowsko-mieszkaniowej dotyczące analizy efektów i kosztów
zobacz więcej