-
Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - I kwartał 2022
Dodano: 2022-03-15
W dniu 05.01.2022r odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej poświęcone proponowanym zmianom w „Regulaminie wynagradzania członków Zarządu SM „Hutnik”. Zapoznano się ze sprawozdaniem i wnioskami komisji technicznej
zobacz więcej -
Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Grudzień 2021
Dodano: 2021-12-28
W dniu 06.12.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych Rada Nadzorcza przyjęła informację komisji rewizyjnej dot. analizy kosztów działalności kulturalno-oświatowej za 2021
zobacz więcej -
Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Listopad 2021
Dodano: 2021-11-09
W dniu 08.11.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej w którym uczestniczyła Prezes Zarządu, Główna Księgowa i Dyrektor ds. technicznych. Rada Nadzorcza przyjęła informację komisji rewizyjnej dot. analizy kosztów utrzymania strony internetowej w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik” i zaakceptowała
zobacz więcej -
Informacja z prac Rady Nadzorczej SM „Hutnik” - Październik 2021
Dodano: 2021-10-08
W dniu 04.10.2021 odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej. Rada zapoznała się ze sprawozdaniami poszczególnych komisji z wizytacji osiedli przeprowadzonych w miesiącu wrześniu i zaakceptowała przedstawione wnioski. Szczególną uwagę zwrócono na czas załatwiania zgłoszeń lokatorów i jakość
zobacz więcej